Blog Archive

Friday, January 23, 2009

Kebahagiaan Yang Dicari~~!!!!

Salam semua...thanks sbb sudi lagi kunjung blog sy..sy nk ceritakan tentang kebahagiaan yg dicari....saya akhirnya menemui kebahagiaan yg dicari dan kini saya rasa sungguh bahagia...saya amat berharap ini akan berkekalan selamanya insyaAllah....walaupon tiada kata yang diucapkan tetapi dari tingkahlaku da gaya cukup untuk meyakinkan saya bahawa saya akan diberi peluang...oleh itu saya berjanji pada diri saya agar menghargai dirinya dan sentiasa membuatnya gembira....insyaAllah....saya akan cuba memberi yg terbaik kepadanya....dan setia menunggu jawapan darinya..... buat kawan-kawanku hanya doa kuharap demi kebahagiaan ku ini....






5 comments:

:: m.i.s.s.+s.y.a :: said...

hopefully ko bahagia la dgn ape yg ade skrg..
berusaha buat yg terbaik..
good luck!

CrasherX a.k.a IwanX said...

tq fren... heheh doa2 laa ye.. ;)

Faizal said...

elok la tu..yg sahabat baik ko tu bile plak? :D

ctina said...

smoga cpat lah nek pelamin ek??
tahniah..

ina--is110

ikaH said...

ape nie.. tunjuk gmbar org tpi xmintak kebenaran... ley saman nieh