Blog Archive

Monday, October 13, 2008

Kenapa Ini Semua Terjadi Pada Diriku~!!??

Salam....pekaba semua membaca blog sy..sy nk tulis skit pasal keadaan diri sy skrg....sy bebetul x paham ape yang dimahukan oleh seorang manusia bergelar perempuan..Apa yang seorang perempuan mahukan untuk dirinya...????sungguh saya tidak fahami...Semasa berjumpa nampak seperti gembira dan suka tetapi bila tidak bersua mula tiada berita..memang x paham saya dengan hati perempuan ini....Perasaan saya sekarang seperti lirik lagu ini...

Kau membuat ku berantakan
Kau membuat ku tak karuan
Kau membuat ku tak berdaya
Kau menolakku acuhkan diriku

Bagaimana caranya untuk
Meruntuhkan kerasnya hatimu
Ku sadari ku tak sempurna
Ku tak seperti yang kau inginkan

[Reff]Kau hancurkan aku dengan sikapmu
Tak sadarkah kau telah menyakitiku
Lelah hati ini meyakinkanmu
Cinta ini membunuhku

Bagaimana caranya untuk
Meruntuhkan kerasnya hatimu
Ku sadari ku tak sempurna
Ku tak seperti yang kau inginkan

Back to Reff
…. Wooo…Uuhh…Haaa…
Lelah hati ini meyakinkanmu

Cinta ini membunuhku.

Tetapi yang saya pasti saya mungkin tidak sempurna baginya.....
Hopefully dia dapat mencari kebahagiaan untuk dirinya itu doa saya kepadanya..

2 comments:

amirul usheruff dzulkarnain said...

pompuan ni sgt complicated..susah untuk di fahami..as a guy,ape yg boleh ko buat hanyalah mencuba yg terbaik..cukup sekadar dengan menyayangi wanita itu sendiri..untuk memahami nya, tidak mungkin...
(tu dia ayat kaunselor dh keluar kan)

jgn nak meratap pilu bagai occay..pompuan bukannnya sorang kt dunia nih..before salah kan pompuan, cuba ko tgk dulu mcm mana cara ngko treat diorang..terkurang kah..terlebih kah..itu semua perlu di ambil kira..ade jenis pompuan yg suke dilayan bagai permaisuri..ade pompuan yg suka relek2 je..

yang mana satu pilihan anda..buat lah pilihan yang bijak..awwahh...

jgn nak feeling2 sayu occay..life is short... KITA ENJOY..!!!ahaksss

:: m.i.s.s.+s.y.a :: said...

since bunyik "pompuan" ni kasar..adalah lebih baik saya jdkan nya sebagai "lady"..
well, sbelom tu awk kne pastikan la ape status dia...
jgn biarkan diri makan hati..kalau orang tak hendak, tak gune kite mengharap..satu hari nanti, sampai masa, akan datang bahagia untuk awk..
jangan mengeluh atau stress kan diri sendiri sbb takde hasil untuk semua tu..ok? kalau awk berusaha..insyaAllah berjaya..buat dengan ikhlas and dgn cara yang betul lah.. :P