Blog Archive

Friday, October 3, 2008

Raya Tahun 2008

Salam...Sebelum itu saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya kepada semua pembaca blog saya Maaf Zahir dan Batin..Pada kali nie Saya nak cite skit pasal raya tahun 2008 nie....Raya pada tahun nie saya setia beraya di Kuala Lumpur di mane lagi Taman Keramat la... hehe.... Raya cam biase jek...malam raya saya berjalan di Jalan Masjid India...punye la ramai org ....nk tengok barang pon xdapat..dapat tengok org jek laa....pada first raya...saya sekeluarga (4 keta) telah pulang ke kampung di n9 jek...bukannye jauh balik hari laa... heheh beraya di umah pakcik dan makcik saya...tapi kene laa balik lepas tu sebab saya mula kerja pada raya ke 2....nk wat camne...carik rezeki.... sebagai org K.L raya ke 2 pon x wat pape sgt....lepas kerja...saya bersama beberapa kawan pergi beraya di rumah member di ampang sebelum pergi melatih suara...hehehe now...raya ke 3....skrg pon tengah keje...sempat update blog....ok laa da xtau nk taip ape lg....enjoy this pic ok... :o)

Before Balik Kampung
Makan Di Umah Daus!!!

Bergaya depan NewS KTV
Bebudak Giler Nyanyi~~!!!







2 comments:

Anonymous said...

Selamat Hari Raya... maner kuih raya & DUIT RAYA? muhehehehehe

amirul usheruff dzulkarnain said...

hey...karoke tak ajak kan..choii..!!